lørdag den 28. februar 2009

X-Factor GYS!

Jeg ser ikke særligt meget fjernsyn, jeg har aldrig været vant til det hjemmefra og synes altid at jeg har 117 andre mere interessant ting at tage mig til. Men i går havde jeg to veninder på besøg, som fulgte med i X-Factor, så jeg gik med til at tænde for fjernsynet.
Og jeg konkluderede at jeg DÆLME ikke er gået glip af noget!!!
GYS! For en samling komplet pinlige og talentløse deltagere. Jeg elskede dog hr. Blackmans kommentar om at det føltes som at styrte ned med et fly. Det er absolut ikke noget jeg har tænkt mig at tænde for igen. Men tænk hvor kunne alle de mange penge dog være brugt på noget mere interessant.

2 kommentarer:

  1. Jeg så X-faktor en enkelt gang sidste år, og jeg er helt enig - men jeg kan altså heller ikke forstå, at man kan få kompetente folk med til sådan noget. Det må enten være utrolig godt betalt, eller også ser de det som reklame. Muligvis begge dele.

    SvarSlet
  2. -> Rasmine,
    Ditto her, jeg så det også et par gange sidste år, da der ikke blev snakket om andet ude på mit arbejde. Ikke at jeg normalt ligger under for gruppepres, men jeg blev nok lidt nysgerrig. Det er jeg DÆLME ikke i år! Det var simpelthen så krumme-tæer-pinligt, at det ikke var til at holde ud! :(

    Jeg tror faktisk på "begge dele", hr. Blachman var da aldrig blevet så berømt uden X-Factor. Nej, jeg vil hellere leje en go' film fredag aften. GYS!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...