søndag den 22. marts 2009

Julen varer lige til påske!

Ugens tilbud i Kvikly - PÅSKENISSER!!!

5 kommentarer:

  1. Det skal såmænd nok slå an - folk er jo vilde med højtider med tilhørende nips. Bare vent, vi får også pinsenisser og Sankt Hans-nisser!

    SvarSlet
  2. Man kan selvfølgelig også se sådan på det, at nissernes virksomhed har ekspanderet. Der er vist noget med, at i forretningsverdenen er stilstand det samme tilbagegang, så de har været nødt til at gøre noget ...

    SvarSlet
  3. -> Rasmine,
    Ja, jeg er jo i forvejen ved at drukne i julepynt, så jeg tror jeg stopper her. Og i min gammeldags verden hører nisser sig altså kun til i julen. Men godt fundet på, det åbner jo et helt nyt marked - hvorfor fandt jeg ikke på det!? ;)

    SvarSlet
  4. I det mindste er prisen manerlig; jeg er ret forarget over de dersens "trip-trap"nisser, som koster en mindre lollandsk bondegård. Og fra at udgive et årligt julepar, ja så er der nu flere forskellige ekstra figurer, hvilket bliver ruinerende dyrt for de personer, som vil samle/eje alle ;-( Men en ovenud økonomisk gevinst for kunstner og udgiver...

    SvarSlet
  5. Hej Anjoe - velkommen til! :)
    Ja, det har du ret i. Trip-Trap nisserne er dejlige men dyre, i det hele taget synes jeg lækker julepynt er dyrt. Jeg er jo i den grad julebims, så jeg ved jeg taler om.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...