torsdag den 5. marts 2009

Til den store guldmedalje

Det er min blog, så jeg kan jo skrive hvad jeg vil! Og jeg har lyst til at blære mig lidt - søn fik guldmedalje i JuJutsu i lørdags. Han slog sin træner (på point), som er politimand og som han ser meget op til. Søn har 3-4 bronzemedaljer, 2 sølv og nu også en i guld. Han ville ikke hænge den op på væggen, det har jeg nu gjort for ham. Håbløse mor! ;) Her er han ved boksepuden:
Han har orange junior-bælte, men da han er 15 år nu, skal han i gang med at tage voksenbælter. Orange junior svarer til 5. kyo. Han har gået siden han var 9 år. JuJutsu er verdens bedste selvforsvar, sammensat af judo, karate og aikido. Meget godt når man ikke er så stor og frygtindgydende fysisk.

Har I prøvet at slå katten af tønden uden kølle:
Det er tradition inde i søns dojo, man slår katten af tønden med slag og spark - det er derfor han har en sok på, "så man ikke bløder", som han sagde.

6 kommentarer:

  1. Der er vist kun en ting at sige til det: supersejt!

    SvarSlet
  2. Sej søn du har, Sanne! Stort tillykke med guldmedaljen ;-)

    SvarSlet
  3. TAK! Begge to.
    Og rigtig go' weekend. :)

    SvarSlet
  4. Når du kan overkomme at hænge medaljen op, kan du vel også lægge et billede af den ud på din blog - eller tog ophængningen alle dine kræfter?

    SvarSlet
  5. Så, så, Rasmine, nu ikke så ikke så spydig! ;)

    Medaljen er nu desværre jammerligt kedelig, og selve det at tage et billede er ikke vanskeligt, det er mere det at overføre dem til pc'en, der er et gebrækkeligt job. Vista smadrer ca. 80% af alle billederne, så jeg skal ha' gang i den bærbare med Windows XP på og en elendig ekstern kortlæser fra Aldi, så ...!

    SvarSlet
  6. Jo mere jeg hører om Vista, jo gladere bliver jeg for, at jeg ikke har ladet mig lokke.

    Du må have en aftale med Tims organisation om at designe nye medaljer, så de næste, han får, bliver værd at se på ...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...