onsdag den 12. august 2009

Moderniseret Madonna

Nogen var i Parken i går:

Bær over med lydkvaliten, det er sikkert en ulovlig optagelse, men jeg ville lige vise jer bilen, som er en gammel, lettere ombygget Rolls Royce Cabriolet.

Søde ægtemand og søn var på skiferie i februar, og da jeg blev hjemme og kedede mig alene, forærede han mig billetten til Madonna koncerten sammen med min søster. Jeg trængte i den grad til et pusterum fra mit arbejde, hvor jeg har mere end travlt - trak det korte strå og er alene i 3 uger, men der er heldigvis ansat to nye pr. 1. september, så der lys forude. Så der bli'r nok lidt stille på bloggen her i et stykke tid endnu, da det kniber gevaldigt med både tid og energi når jeg kommer hjem. Det er ellers ikke fordi der ikke sker noget i mit, snarere tvært imod, og jeg havde jo planlagt at blogge en gang om ugen, måske to hvis bølgerne kom til at gå virkelig højt. Så I må glæde jer til alle mine oplevelser i lettere forsinket kronologisk rækkefølge. :)

Nå, tilbage til Madonna ... nu er jeg ikke den store koncertgænger, udover kirkekoncerter med Rasmine, men jeg var en smule skuffet. Det var en noget blandet fornøjelse, hun havde moderniseret al musikken, også de gamle kendinge vi alle elsker, til noget tekno-larm og udover at lyden er temmelig dårlig i Parken (med låg på), så var den også ALT for høj. Flere af numrene skulle man et godt stykke ind i nummeret, før man kunne gætte hvilket nummer det var. Jeg havde også glædet mig til flotte kostumer og dansenumre - der blev jeg også skuffet. Kostumerne var mildt sagt kedelige og dans var der ikke meget af, kun nogle imponerende krumspring og sjipning. Hun lavede en hyldest til Michael Jackson, en af hendes dansere var klædt ud som ham og dansede som han gjorde i de go'e gamle dage. Vi sang også fødselsdagssang for hendes søn Rocco. Britney Spears var med på en video og hun blev tituleret "Britney Bitch", men det er jo også lang tid siden de sidst har kysset.

Jeg må smutte, skal til Opel GT træf her i weekenden og skal deltage i pudsning og støvsugning af Lille Dyt. :)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk bil - og godt, at du er ved at dukke op til overfladen, selv om alt tyder på, at jeg bliver den eneste repræsentant for Mozartklubben, der tager til koncert den 27. august: http://www.kultunaut.dk/perl/anmeld/type-nynaut/nr-4283282

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, ja den var virkelig flot, selvom den var meget ombygget. Jeg er ked af at klubben er så afmagret, men vi er inviteret til fødselsdag den dag, så jeg må, igen, melde fra. Alle weekender i august er besat, så jeg glæder mig til september, hvor der er mere luft i kalenderen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...