torsdag den 7. oktober 2010

Selvforkælelse

Jeg har faktisk ikke snoldet længe. Efter vores nytårsfortsæt har jeg nærmest vænnet mig helt af og troede faktisk at mit shoppegen var visnet helt. Det er ikke helt tilfældet, hvilket blev modbevist da jeg modtog nyhedsmail fra lookfantastic.com. Denne superelelgante, røde Elizabeth Arden kroko beautyboks med lutter nyttige produkter og skønne farver kunne jeg simpelthen ikke modstå:
Og 40 pund er jo kun ca. 340 kroner, og den er endda sat ned med 70 pund.

Ugen efter kom der så igen nyhedsmail fra lookfantastic og så var de så supertarvelige at sætte denne her pink EA boks ned med 255 pund (!!!) til kun TYVE pund (ca. 170 kr.). Jeg kunne simpelthen ikke lade vær':
Og planen er at det hele flytter ind i den elegante røde kroko-sag og bor der permanent. Jeg glæder mig vildt meget.

Nå, så sad jeg og hyggesurfede forleden. Jeg har tidligere købt tre nail art penne af NegleNymferne, men manglede tre andre farver og de har jo desværre ikke shop længere. Jeg forsøgte at søge på mærket, men fandt ikke rigtig noget. Så smuttede jeg på eBay og søgte lidt bredere, og vupti – fandt jeg dette sæt med 48 (!!!) forskellige farver, som jeg vandt for kun 95 cents:
Jeg tror jeg kan lave stort set alle former for neglekunst nu, med det farveudvalg!

Jeg søgte så for sjov (skal man aldrig gøre!) på rhinstene og fandt disse tre flotte hjul for under 5 dollars:
Så hvis alt andet glipper, så åbner jeg en neglekunstsalon. :)

6 kommentarer:

  1. Hold da helt op! Der var da held i søgemaskinen:)

    SvarSlet
  2. Det må være trygt at vide, at man ikke udgår for neglelak det første par år ;-)

    Du skulle vel ikke vide, hvor man kan købe en guldneglelak, der ser ud som ægte guld?

    SvarSlet
  3. -> Sifka, ja, det må man sige. Jeg har været go' ved mig selv. :)

    -> Rasmine, disse lakker er til at lave kunst og mønstre med, men på selve neglelaksiden mangler jeg heller ikke ligefrem. Jeg har dem i køleskabet, så jeg har lakker fra jeg var teenager. Lige præcis guldlak er svært, jeg har en lille en med en masse glimmer i og den går an. Gå i Matas eller Magasin og kig alle mærker igennem. Vi kunne jo lave en ekspedition. ;)

    Rigtig go' weekend til jer begge. :)

    SvarSlet
  4. Vi kunne sagtens lave en ekspedition. Jeg har ikke så mange farver i min garderobe, men jeg har en drøm om at have en lak i hver farve foruden guld, sølv og kobber. Den sidste tror jeg ikke, jeg nogensinde har hørt noget om ...

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine køb, Sanne - flot at du har kunnet købe Elizabeth Arden til den pris.
    Håber vi ses til Jens' blogtræf i november ...
    Ha' en dejlig weekend!

    SvarSlet
  6. -> Rasmine, man kan aldrig få for mange farver! :) Så vi må i Magasin sammen snarest.

    -> Madame, ja, jeg har virkelig forkælet mig selv. Jeg vil også gerne med til blogtræffet, men må jo vente og se hvordan jeg har det. Tænk på mig onsdag morgen kl. 8.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...