lørdag den 26. februar 2011

Jeg har hemmeligheder for min mand …

Det jeg sniger mig til at gøre, når jeg er alene hjemme i januar og februar, er at lytte til gammel julemusik! Jeg savner det SÅ meget! Jeg kan ikke gøre for det – jeg må simpelthen ha’ mere af al den skønne romantiske musik fra Sinatra, Dean Martin, Nat King Cole, Bing Crossby, Doris Day osv. Og hvis han skulle opdage det, er jeg sikker på at han bare vil ryste på hovedet af mig. Han ved godt at jeg er julebims.

Jeg har masser af gammel julemusik, både på CD og gamle vinylplader. Her er en skøn gammel LP med julemandens ansigt på. Musikken er Bing Crosby, men pladen er så ridset at den næsten ikke kan spilles. Jeg bruger den som pynt i december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...