torsdag den 28. april 2011

Kollega hygge

"Åhr, den franske, den er jeg helt vild med!"
"Naah, jeg er ikke så vild med den."
"Jo-da, det er altid et hit."
"Jamen, man kan også gøre det på en anden måde, så det ikke bli'r så almindeligt!".


Som en af mine søde kolleger sagde, at hvis man kom ind midt i vores samtale, ville man måske undre sig en smule - ja, hvad troede du det handlede om!? ;)

Det handler om negle. Jeg holdt "neglehygge" hjemme hos mig for mine skønne kvindelige kolleger. Der kom næsten 100 forskellige farver neglelak på bordet, plus tusindvis af rhinstene, en mindre stabel kunstklistermærker, Konad stempler, glimmer og ca. 50 artpenne.

Vi startede med lyserød champagne, proppede os med sushi, og fik snakket og grint RIGTIG meget.

Jeg lakerede 40 negle på en aften, hvori der blev sat forskellige rhinsten, her ses tre af de par hænder som jeg dekorerede:

TAK for fantastisk aften til mine skønne kolleger. :)

2 kommentarer:

  1. Sikke en super idé til en hyggeligt aften.

    Jeg kom herind via blogkvinder+40 - din intro så alt for spændende ud!!

    SvarSlet
  2. -> Kong Mor, tak og velkommen til min blog. :) Ja, det er en rigtig go' idé, og de plager allerede om at gøre det igen snart. Jeg blogger snart om negle igen, er "kommet til" at investere i nogle flotte lakker. Rigtig go' weekend. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...