mandag den 18. april 2011

Marilyn Mandag

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastisk lækre farver!

    SvarSlet
  2. Forfriskende anderledes blog.

    Jeg begyndte også at blogge på både engelsk og dansk (krimi-anmeldelser), men jeg fik hurtigt langt flere engelsk-sprogede læsere, så jeg er blevet noget doven med tiden. Nu bringer jeg kun anmeldelsen på dansk, hvis det drejer sig om en skandinavisk bog. Men det er måske ikke helt så uoverkommeligt at være tosproget, hvis det mest drejer sig om billedtekster :)

    SvarSlet
  3. -> Anonym, ja man kommer helt i forårshumør af det. :)

    -> Dorte H, Tak, og velkommen til min blog. Jeg har lært at man man skal holde sine blogindlæg korte, og så elsker jeg at fotografere, så der er ofte billeder på bloggen, men jeg er da ked af at du opfatter det som "billedtekster". Ind imellem afviger jeg fra reglen og skriver et langt indlæg, men det er jo også det der med tiden og energien. Jeg har også skrevet en del engelske gæsteblogindlæg efterhånden, jeg kan godt li' at holde sproget ved lige

    Rigtig go' påske til jer begge. :)

    SvarSlet
  4. Det var bestemt ikke negativt ment - bare for sjov :)

    God påske!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...