torsdag den 16. juni 2011

Ægtemands humor

Vi er i gang med at renovere vores stue, og da søde ægtemand (SÆ) arbejder hårdt på at bringe den tilbage til dens tidligere glans må jeg lave mad. Jeg kan godt lave mad, men jeg synes bestemt ikke at det er sjovt. Og for lige at toppe det hele, har vi pakket alt, inkl. kogebøgerne, ned i kasser i kælderen, så jeg skal kokkere fra hukommelsen. Jeg har handlet ind en gang om ugen og prøver at blive inspireret af de lange kølediske.

Sidste uge sendte SÆ mig en sød SMS med kys fra håndværkeren og at han var vild med min madlavning og at han nemt kunne vænne sig til det. Jeg skrev tilbage at han skulle tage det helt roligt, når stuen var færdig, var kokkejobbet hans igen. Han skrev straks tilbage at han var sikker på at renoveringen ville tage mindst tre år til! Haha! :)

2 kommentarer:

  1. Så er det, at man ikke rigtig ved, om man skal sige til lykke eller kondolere - og hvem man skal kondolere eller sige til lykke til ;-)

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, i den sidste ende er vi jo begge to vindere, for jeg har hadet stuen i FEMTEN år, så jeg glæder mig meget til den er færdig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...