torsdag den 9. juni 2011

MC pause

Jeg har mest lyst til at skrive "lukket pga. stress", men så synes jeg jo alligevel at jeg hygger mig med at skrive på min blog. I dag damper vi på motorcykel på en lille ferie til Bornholm, og det trænger jeg til - jeg er bogstaveligt talt ved at arbejde mig ihjel.

Ikke mere jammer herfra, jeg synes i stedet I skal more jer over ham her:

PS: Det er en Honda søde ægtemand og jeg kører på, og den lyder dælme noget mere larmende end hans udgave, jeg overvejer faktisk ørepropper.

3 kommentarer:

  1. Åh nej, Sanne - bliver du ikke snart træt af at være ved at arbejde dig ihjel? Selv om du stadig er i live, er det altså ikke sundt!

    Rigtig god ferie!

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, jo i den grad træt, men hvad skal jeg gøre? Vi har jo desværre brug for pengene. Jeg har snakket med min chef i sidste uge om noget coach-hjælp, håber det gi'r noget.

    SvarSlet
  3. Jeg kan ikke se videoen, jeg spekulerer på, hvorfor?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...