torsdag den 28. juli 2011

Festnegle

Lørdag den 2. juli var vi inviteret til min svigerindes 50 års fødselsdag, og til ære for hende fandt jeg på følgende festnegle:
Hun er vild med katte, så jeg kom Hello Kitty på tommelfingeren og satte pink rhinstene i som øjne. På pegefingeren en cupcake med en rød rhinsten som bær, da hun elsker alt med cupcakes. På langfingeren en gave, det var jo hendes fødselsdag. På ringfingeren en diamant, da hun - som jeg - er vild med smykker og på lillefingeren en pink hjerteformet rhinsten, da min lillefinger oftest er for lille til at stemple noget på. Jeg skulle ha' en lyserød kjole fra 50'erne på, derfor blev neglene lyserøde. Hun syntes vist at det var ret fint.

Ugen inden lavede jeg dette frugttema, det er jo sommer, hvor jeg igen har brugt min nye grå Opi lak som base:
Også ret fint og selv min (meget) mandlige fysioterapeut har bemærket mine negle. :)

Nå-ja, og så lavede jeg mine tæer om til mariehøns for et par dage siden:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...