torsdag den 22. september 2011

Chevrolet Bel Air negle

Denne manicure har søn digtet! Ja, du læste rigtigt, og han forærede mig osse’ lakkerne, som er fra Depend. Han gave mig fire forskellige, alle lækre og anderledes farver, og så sagde han at jeg skulle lave et Chevrolet Bel Air look. Nu er jeg jo vild med gamle biler, så jeg var godt klar over hvad han mente. Jeg lavede en fransk manicure, med den turkisgrønne på hele neglen og den hvide på spidserne. I ringfingeren satte jeg en rhinsten med grønligt skær, men det forsvandt da den kom på neglen, det minder nu lidt om chromen på bilen:

Jeg har aldrig været vild med amerikanerbiler, jeg synes de er for store og designet er nærmest vulgært, men jeg kan da godt se hvorfor så mange er vilde med dem. Her er nogle billeder af Bel Airen, så I kan se inspirationen til neglene:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...