torsdag den 20. oktober 2011

Bagebog

Jeg elsker at bage, men synes jeg gør det alt for lidt. Enten har jeg ikke tid, eller energi eller begge dele på én gang. Som regel bliver vi også enige om at vi ikke har godt af det, vi kan altid godt trænge til at tabe et par kilo, suk. Nå men, selvom jeg pyntede op til Halloween i søndags, glæder jeg mig allerede til jul. For udover at det i december er helt legalt at pynte op, spise god mad og omgive sig med familie og gode venner – så er det også BAGETID! Og i den forbindelse vil jeg godt anbefale en virkelig go’ bog til sølle TYVE kroner:
Ja, du læste rigtigt, tyve kroner, for en lækker indbundet bog, fyldt med flotte billeder og klassiske såvel som nye opskrifter. Og hvad kan man få for en tyver – stort set ingenting! Den står i de fleste supermarkeder, jeg fandt min i Føtex. Her et par opslag:
Jeg har faktisk hele serien af Amos bagebøger, og kan varmt anbefale dem alle. Jeg fik dem selv anbefalet af en kollega, som forærede mig min første. Noget jeg er særligt glad for i bøgerne er at alle opskrifterne er forholdsvist nemme og at de kører meget efter konceptet ”en dej – 7 småkager” eller ”en dej – 3 brød, boller og kanelsnegle”, det synes jeg er ret genialt.

Så kan du li’ at bage, så invester en tyver i en bagebog næste gang du handler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...