torsdag den 29. december 2011

Glimrende gaver

På mit arbejde er jeg så ualmindelig heldig at vi sender links med vores ønsker til vores chef (max 500 kr.), som så står for købet online. Hun pakkede også alle vores gaver superfint ind og lagde dem under en palme, som hun dog ikke havde pyntet. Men vi var alle ved at revne af nysgerrighed.


Og gæt hvad jeg ønskede mig? Neglelakker, selvfølgelig! :) Disse tre Deborah Lippmann lakker har jeg været vild med LÆNGE, og nu er de mine!
Fra venstre er det Across the Universe, Ruby Red Slippers og Glitter in the Air. Jeg kan slet ikke vente med at prøve dem.

For en gang skyld havde mine mænd ikke snakket sammen om hvad de skulle give mig i julegave, så nu er jeg den lykkelige ejer af hele OPIs Muppet glimmerkollektion:

Og så er det I nok tænker at det er enormt lang tid siden jeg har vist mine negle frem, og om jeg overhovedet ikke neglehygger mere? Jow-da, men det er svært at tage ordentlige billeder med blitz. Det er jo bælgmørkt hele tiden, suk, men her har I mine julefrokostnegle:
Jeg havde en fantastisk knaldblå pailletbluse på, og prøvede at gøre designet julet med stjernen af rhinstene på ringfingeren. Det virker bare som om min toplak har gjort dem matte, æv. Den blå lak er fra Tiger og glimmer lakken er OPI "Simmer and Shimmer", superflot.

Og mine julenegle var en kopi af NegleNymfernes juledesign:
Jeg havde tænkt mig at lave mine omvendt, dvs. grønne negle med røde glimmerspidser, men jeg lavede det dagen før på en veninde, som skulle ha' rødt tøj på til en julefest, og så plagede søde ægtemand mig nærmest om at lave mine magen til. Jeg er sikker på at de søde NegleNymfer ikke har noget imod at blive kopieret.

Jeg vil også lige vise jer hvad jeg gav søde ægtemand:Et pinup billede af migselv og min bil. Jeg bestilte det hos Johanna Öst i august, da hun havde en halvpriskampagne. Hun har selv fundet på motivet, hun er virkelig talentfuld og jeg er meget glad for resultatet - det er jeg sikker på at SÆ også er.

Nå, jeg har travlt - jeg skal prøve mine glimmerlakker, man kan vist roligt sige at det er glimrende gaver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...