torsdag den 5. april 2012

Påskeskæg

Min søster og jeg er så heldige at have sommerhuse lige ved siden af hinanden, så vi besøger selvfølgelig hinanden hele tiden. Jeg er ovre til latte hos søster og spørger nysgerrigt min lille niece på seks år om hun har sendt nogen gækkebreve? Jeg skynder mig at tilføje at hun endelig ikke må sige til hvem. Hun nikker glædestrålende. "Har de gættet det?" spørger jeg videre, hvorpå hun vender sig om og siger: "Nej, du har ikke gættet det endnu, vel mor?". Min søster ryster ivrigt på hovedet, mens hendes mund er helt stram, så hun ikke sprutter af grin. :)

Jeg har lavet påskenegle, forsøgte mig med en frihåndspåskelilje:
Ikke helt nemt, og faktisk blev den højre bedre (selvom jeg er højrehåndet), da jeg åbenbart havde fået taget på hvor hurtigt lakken tørrer der. Den lysegrønne lak er den helt nye "Navigate Her" fra Essies forårskollektion, og den er simpelthen den mest perfekte støvet lysegrønne der findes. Hvis så fru Essie gad at lave lakken mindre tynd og penslen større, så bli'r det faktisk ikke bedre.

Rigtig go' påske til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...