torsdag den 12. april 2012

US lakker

Da jeg tog til USA havde jeg store forventninger om at shop-amokke i neglelakker, for jeg havde hørt fra alle sider om at der kunne man få både lakker for 1 dollar stykket og de vildeste og lækreste farver. Det synes jeg nu ikke, men lidt blev det da til:
Bemærk lige at jeg for en gangs skyld har købt en rød lak! Jeg satser på at den matcher min bil.

Jeg har lavet en regel om at jeg ikke må købe lakker som ligner noget jeg har i forvejen. Det går faktisk meget godt med at overholde det. Jeg stod bl.a. og sukkede over Sally Hansens ”Gem Collection”, men de er jo stort set alle magen til OPI’s ”Muppet Collection”, så bortset fra den koksgrå glimmerlak, sprang jeg over. Dyyygtig! Klap, klap. :)

I Sawgrass Mills outlet centret havde de en Konad stand! Det var herligt at kunne vælge og vrage, tage pladerne ned fra holderne og se dem i virkeligheden. Jeg ”nøjedes” med frem plader og to speciallakker:
Og da jeg allerede havde stemplet mine negle hjemmefra, fik jeg en go’ rabat.

Og så har Carli haft lak-udsalg på sin blog, så der røg også lige fire stk. i ”kurven”:
Den lille holo-toplak og stempelpladen fik jeg med som gave.

Nu kan jeg dårligt bilde mig selv ind at jeg mangler glimmerlakker.

2 kommentarer:

  1. Imponerende samling du har - det det må være sjovt at shoppe neglelakker i USA :-)

    SvarSlet
  2. -> Madame, ja, desværre ikke så sjovt som jeg havde troet, eller også er min samling ved at være (for) stor. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...