torsdag den 27. september 2012

Ny hår-gadget

Jeg har investeret i en hår-gadget jeg ikke vidste jeg ikke kunne leve uden - en "Sculpture Pin Curler":
Se lige en fin vintage-æske den kommer i.

Det er egentligt bare et plasticrør med en kam i hver ende, som man kan bruge til at rulle sit hår op på, når man skal lave gammeldags sneglekrøller man sover med. Man får også en lille folder med tips og frisurer med:

Jeg har aldrig prøvet at lave sneglekrøller (pin curls) med fingrene, men denne her var virkelig nem at bruge, og jeg sov også fint med alle hårnålene i. Dette er det færdige resultat (se bort fra hende den sure gamle dame og nøjes med at beundre krøllerne, der er jo en grund til at jeg har valgt at stå bag kameraet):

Veronika Lake go home! Eller ikke helt. Jeg rullede håret op tørt og sprayede sporadisk med vandundolationsvæske, jeg skulle nok ha' brugt noget mere. Men krøllet er det blevet og af et første forsøg at være synes jeg faktisk det er ret godt.

Dimsen kan købes hos Vintage Hair.

2 kommentarer:

  1. Ret godt? Det ser da fantastisk ud, men du mener åbenbart, at du kan gøre det bedre, så det vil jeg glæde mig til at se :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Rasmine. Jeg synes bare det ser lidt rodet ud, så mon ikke øvelse også her vil gøre mester. Jeg vil gerne prøve at rulle det op i helt vådt hår, så tror jeg det bli'r godt og måske er nemmere at styre. Mit hår er temmeligt flyvsk. Rigtig go' weekend. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...