torsdag den 18. oktober 2012

ÅRETS SIDSTE loppemarked

Har I bemærket det? Det er i den grad blevet efterår. Jeg synes altid det er lidt vemodigt, selvom jeg synes efteråret er smukt, og at det er hyggeligt at flytte indenfor foran pejsen, tænde stearinlysene og drikke krydret the. Så jeg har planlagt en serie "årets sidste" og lægger ud med årets sidste loppemarked. Vi har kun været på 3-4 stykker i år, og det var faktisk det sidste der virkelig gav jackpot. Her er mine scoringer:

Fra venstre:
* en helt ny zebrastribet cardigan, 20 kr.
* et pink silkeagtigt tørklæde i elegant retrostil, 5 kr., blødt og lunt
* en lille glas-etagere til godter, 20 kr., meget elegant på kaffebordet
* et lille spil "Hvem sagde det?", godt til rejsebrug, 5 kr.
* en sjov læderpung, som ligner en håndgranat, 5 kr., koster altid flere hundrede kroner i udlandet
* fire rejsesnapseglas i hylster til mine forældres pakkekalender, 5 kr.
* tre LP'er i perfekt stand, History of Rock, Rock'n'Roll hits (dobb.) og Sinatra Swings, 10 kr. stk.
* fire små træbiler til mit hjemmelavede Matadorspil, 10 kr. for alle fire

Så jeg havde snoldet for i alt 100 kr., plus to LP'er til min bror for også 10 kr. stykket. Så er der noget ved at shoppe igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...