torsdag den 8. november 2012

ÅRETS SIDSTE drivein bio tur

I min lille "årets sidste" serie er vi nu kommet til vores sidste tur i drivein bio. Vi elsker at tage i drivein bio, og det er faktisk billigere end at gå i en almindelig biograf, især når man laver the på termoen og køber guf i supermarkedet hjemmefra. Her er Søde Ægtemand i gang med at pudse forruden, så vi er klar til filmen:

Når man er i drivein bio går man altid en tur for at se på gamle og specielle biler. Her er dagens udvalg:


Mustanger er der altid et par stykker af, her med Southfork restauranten i baggrunden:


Kan I se Lille Dyt på forreste række?

Ak ja, nu er der et halvt års pause.


2 kommentarer:

  1. Jeg vidste ikke engang, at der fandtes drive-in-biografer mere. Der var en i Farum eller deromkring engang i slutningen af 50'erne eller begyndelsen af 60'erne, som hele familien prøvede et par gange, og det havde nu sin charme.

    SvarSlet
  2. -> Rasmine, jo da, vi kan faktisk prale af at ha' Europas største drivein bio, og det er den i Farum-Lynge, som du husker. :) Jeg har også set mange halve film i den drivein bio, da jeg var barn. Mine forældre iklædte os tre (eller var det kun to dengang?) nattøj, tog dyner med og så faldt vi altid i søvn halvvejs.

    Rigtig go' weekend. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...