torsdag den 20. december 2012

Nedtælling til jul

Jeg har lavet pakkekalender til mine forældre siden 1981, og i år var selvfølgelig ingen undtagelse. Jeg elsker at få gaver, men jeg elsker næsten endnu højere at give gaver. Her har jeg linet gaverne op i korrekt rækkefølge, klar til at blive pakket ind:
Det hjælpes søde ægtemand (SÆ) og jeg med og så er det faktisk helt hyggeligt. Her ses den færdige kalender for i år:
Det er mors gave der står på gulvet, det er en bog som var for tung til at hænge på selve kalenderen.

Jeg har givet søn og SÆ adventsgaver siden søn var ti år, søns hænger altid ned fra gardinstangen i stuen:

Og SÆ's ligger i år i en kurv jeg fik godter i fra arbejde:

Og i år får min niece, som er min rengøringsfe, også adventsgaver. Her ligger den første med et kort og hendes rengøringsprogram klar som en overraskelse til hende:

Og hvis jeg er meget heldig får jeg også sporadiske adventsgaver. I år har jeg fået de to første af SÆ og så skulle søn give mig de to sidste, men da han allerede ikke har en krone, må jeg nok bare nøjes med to.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt at du laver pakkekalender til dine forældre, din mand og søn.
    Rigtig glædelig jul, Sanne!

    SvarSlet
  2. Ja, det sætter jo også mig selv i julestemning. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...