torsdag den 7. marts 2013

Klo-fattet

Jeg har snoldet mig en ny ring:

Det vil sige snoldet og snoldet, den er faktisk en slags erstatning for en anden ring jeg har mistet, nemlig denne:

Da vi var på ferie i Wismar, glemte jeg min diamantring, meget mærkeligt. Jeg har bestemt ikke ret mange diamantringe, og passer derfor selvfølgelig meget på dem, og det mærkelige er at jeg aldrig har glemt nogetsomhelst på vores ferier - ikke engang et elendigt lille hårspænde. Men den har været væk siden. Jeg har både ringet til hotellet og sendt en mail, hvori jeg udlovede en dusør - uden held. Safirringen var speciel på den måde at den ikke var specielt seriøs, den lignede ikke en klassisk diamantring, ala småborgerlig klo-fattet Prinsessering eller kedelig alliancering. Begge dele er slet ikke noget for mig.

Jeg prøvede at finde en magen til uden held, og besluttede til sidst at det nok heller ikke ville være klogt med en magen til, da den jo nok bare ville minde mig om den jeg havde mistet. Det ville aldrig blive det samme. Jeg havde fået lidt penge af min far og besluttede mig for at så kunne far give mig en ny ring. Jeg havde for et par år siden leget med tanken om en ring med en rå ædelsten i. Jeg har gennem tiderne læst meget gemmologi og syntes det var en go' idé. I gang med google, hvor jeg fandt ovenstående ring, som passede perfekt til hvad jeg ønskede mig. Den er designet af Bjørk, som er en Norsk smykkedesigner, som laver nogle virkelig spændende smykker. Jeg købte den hos Dirks Design.

Og jeg må vist hellere revurdere min opfattelse af klo-fatninger. ;)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk - tillykke med den nye ring, Sanne! Men det var synd, du har mistet en dyrebar diamantring.

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og ja, det var helt ualmindeligt ærgerligt! :( Rigtig go' wekend til jer begge. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...