torsdag den 26. december 2013

Julenegle

Anden juledag, så jeg kan lige nå at vise året julenegledesign inden vi pakker al julepynten sammen.

Den grønne glimmerlak er Color Clubs Magic Elf stemplet med granskove, fra en af mine nye PUEEN plader.

Dette er nok mine yndlingsjulenegle, Candy Canes, eller polkagrise, som de hedder på dansk, hvilket slet ikke giver mening, for de har da intet med grise at gøre. Den hvide er fra Depend og den røde er Color Clubs Ruby Slippers.

Og dette lavede jeg dagen før juleaften, juletræer lavet med tape og pyntet med rhinstene. Den hvide med guldskær jeg har brugt som base er OPI's nye Ski Slope Sweetie og den grønne er Essence We Rock the Tree.

2 kommentarer:

  1. Alle så fine. Den grønne med granskoven er utroligt flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde. Jeg er også helt vild med den grønne farve, så den skal frem hver december. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...