torsdag den 16. januar 2014

Årets køb 2013

Jeg har tidligere kåret årets køb, og i 2013 var det nok min iPad som overskyggede alt:
Jeg havde ellers forsvoret at jeg nogensinde skulle ha' "æbler" indenfor døren, men i januar sidste år købte jeg mig så alligevel een og jeg har elsket den lige siden. Jeg bruger den mest til at læse på, nu kan jeg sidde i sofaen foran pejsen og hygge mig med Bloglovin' og alle mine skønne blogs, som jeg elsker at følge og det er superhyggeligt. Meget mere hyggeligt end at sidde alene på mit kontor foran computeren. Resultatet er at jeg stort set altid er med og jeg køber næsten heller aldrig dameblade mere. Jeg hyggesurfer også på Etsy og holder øje med hvordan det står til med min egen butik. Søde ægtemand bruger den til sit arbejde, når han skal til bestyrelsesmøder og søn havde svært ved at forstå at han ikke lige måtte nappe den med, da han flyttede. Så den har virkelige gjort en forskel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...