torsdag den 30. januar 2014

Neglehygge 4.0

For et par uger siden holdt vi kollegial-neglehygge igen, og det var som altid en succes. Vi startede med at hyggesnakke, så ankom maden, som blev spist og så var det tid til neglene. Og jeg er så heldig at have fået en Partner in Crime, aka Hanne, som er min bedste "lærling" til dato (gåseøjnene, fordi hun forlængst har overhalet mig), hvilket betød at vi kunne dele vores søde kollegaer imellem os. Hanne har en lidt anden stil end jeg og er superdygtig til nogle andre teknikker end jeg, hvilket gjorde at vi kunne tilbyde mange flere stilarter. Her sidder hun koncentreret og arbejder på en kollegas hånd:

Hun lavede den smukkeste lilla gradient:

Skååål! :)
Når man laver gradients, skal der efterfølgende renses af.

Og hun lavede også en superflot tape manicure i sort og lilla:
Sjovt som vi endte i lilla tema uden at det var planlagt.

Sådan så bordet ud:
Der var testplader, rhinstene, stempelplader og redskaber udover det hele. Men der var også plads til the, sodavand, guf og mandariner.

Her ses Hannes værk, den sorte og lilla tape manicure:

Og her Hannes andet værk, den sorte og lilla gradient

Jeg stemplede, her lyserød, hvor der blev kastet klare rhinstene i:
 
Og en anden stemplet manicure med klare rhinstene:

Jeg sluttede med at lakere Hannes egne negle med en magnetlak fra Barry M, som jeg forærede hende samme aften:
Den er så smuk i virkeligheden, men det er jo svært at fotografere, når det ALTID er MØRKT! NÅ! :(

TAK til alle mine søde kollegaer for en hyggelig aften, og jo, jeg tror vi gør det igen. :)

3 kommentarer:

  1. Det var en skøn aften ;-)
    Tak for hyggelig læsning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, søde. Du gjorde det supergodt. :)

      Slet
  2. Wow, hvor er det flot! I er superdygtige :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...