mandag den 31. marts 2014

Marilyn Mandag

Marilyn Monroe

5 kommentarer:

  1. Hej Sanne, igen :-)
    Nu har jeg bestilt et skørt hos Dorisdesign, og jeg glæder mig sådan til at modtage det.
    Husker du hvor længe leveringstid der var på det, bare sådan cirka? Jeg synes ikke, at kunne finde noget på deres hjemmeside, og håbede, at du kunne huske det bare nogenlunde? :-)
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det jo nogen år siden efterhånden, men jeg mener det kom indenfor ca en uge. Jeg glemte at skrive at du skulle være opmærksom på længden. De har vist tre forskellige længder nu. Mit var for kort til mine kjoler. Men nu har du jo bestilt, så jeg håber du bli'r glad for det. Det var superlækkert. Rigtig go' dag til dig. :)

      Slet
    2. Dejlig kort leveringstid. Jeg har købt det korteste på 17", da jeg ikke vil bruge det med kjole til :-)
      Hvilken længde købte du? Eller hvad var længden dengang?
      Det håber jeg også.Tak for et hurtigt svar! Tusinde tak og i lige måde!

      Slet
    3. Jeg købte det der dengang var det længste, men de har nu lavet et der er et par tommer længere. Men det er jo slet ikke et problem for dig, kan jeg høre. :)

      Slet
  2. Smukke, smukke Marilyn :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...