torsdag den 11. december 2014

At give eller modtage

Jeg elsker at få gaver! Så barnlig er jeg faktisk stadig, men jeg tror næsten jeg elsker endnu mere at give gaver. Jeg har siden 1981 lavet pakkekalender til mine forældre, i år var den glimmergrøn med røde bånd, så fint. Den er de meget glade for:
Det er far der taget billedet med sin iPad, for jeg glemte som sædvanligt selv at tage et billede.

Søn har fået adventsgaver siden han var 11 (han er 21 nu), her hænger de i gardinstangen:
Så besøger han os hver søndag, så jeg kan se hvad han synes om hans gave. Jeg mistænker ham nemlig for at ville pakke alle fire op på een gang hvis jeg havde givet ham dem med hjem.

Søde Ægtemand (SÆ) får også adventsgaver, og i år flottede jeg mig og købte Bülows lakridskalender ude på mit arbejde:
Så han klager ikke.

Og jeg fandt en fuldstændig genial pakkekalender til min søster på Etsy:
Tanja Braun (i Tyskland) laver charmsarmbånd som pakkekalender, det vil sige den første dag fik hun armbåndet og derefter kan hun hver dag stikke hånden i den fine pose og hive en lille guldpose op med en charm i. Der er mange forskellige temaer og man kan også skrive og bede om specielle charms. Søster blev meget glad, og jeg vil ikke afsløre mere her, men I kan jo tage et kig på linket.

Jeg får sjældent selv hverken pakke- eller adventskalender, men i år var jeg heldig, for se hvad SÆ gav mig i fødselsdagsgave:

Superkalenderen fra Matas, så nu får jeg en gave hver dag i december! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...