torsdag den 29. januar 2015

Håndlavede ting på Etsy

Jeg har længe gået og leget med tanken om at åbne en ”håndlavet” sektion i min Etsy butik, men ikke rigtig vidst hvad jeg skulle tilbyde og om det ville være sjovt at lave det, når det var på bestilling. Men nu har jeg gjort det, og foreløbig tilbyder jeg bogmærker, hæklede småting og perlesmykker, som kan laves helt efter mine kunders ønsker.

Jeg har taget billeder af alle mine perler, så mine kunder kan bestemme hvilke farver jeg skal lave deres ordre i:
  


Jeg laver det her fine Russiske blomsterarmbånd:

Og jeg tilbyder også at lave et sæt med en halskæde:

Jeg laver denne her fine snoede halskæde:

Og jeg laver denne næsten royale halskæde med krystalperler:

Og her kan man p.t. vælge mellem følgende krystalperler:

Jeg hækler også, og har selv digtet dette fine snefnug, som kan bruges som glasbakke eller under et thekrus:

Jeg laver dem i kridhvid og hvid med sølvglimmer i, men det er der ikke meget tilbage af, så køb dem mens du kan. Jeg sælger dem i sæt af fire styk, enten fire hvide eller to hvide og to med sølvglimmer.

Og jeg sælger mine fine hæklede agern:

Enten stykvis eller i sæt af tre forskellige. De fås i beige, grøn og guld.

Jeg elsker selv agern og synes de er perfekte som efterårspynt eller julepynt, men der er ingen der siger at man ikke må bruge dem hele året. De vil også være fine at sætte på en pakke som pynt.

Og jeg laver bogmærker, hvor mine kunder selv kan bestemme hvad der skal stå:

Her kan man vælge baggrundsfarve og selv bestemme hvad der skal skrives med min over hundrede år gamle skrivemaskine:

Jeg håber at I vil tage et kig i min nye butik, og har I ønsker så send mig en mail, måske kan jeg fremstille det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...